Veebilehe CRO

Veebilehe CRO

Veebilehe CRO

Salarelv, et veebileht ka tulemusi tooks

Veebilehe CRO (conversion rate optimization) ehk veebilehe konversioonidele optimeerimine täidab ainult üht kindlat eesmärki, kuidas veebileht/-pood tulemuslikumaks muuta, et rohkem sellest võita.

Kuidas see käib?

Lihtne, teenusel on kolm põhikomponenti:

  1. Teadmised, kogemused ja andmed
  2. Hüpoteesid
  3. Testimine

Ehk teadmiste, kogemuste ja andmete pealt saame välja pakkuda hüpoteese, mida testida, et seejärel kas need ümber lükata või kinnitada.


Meie protsess

Mis saab edasi?

1. Tutvumiskõne

Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.

Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:

  1. Kes te olete ja mis teenust/toodet pakute?
  2. Kuidas eristute?
  3. Mis turundustegevused teid tänaseni on vedanud?
  4. Mis ootused on teil uuele partnerile?
  5. Mis on teie visioon 5 aasta pärast?

2. Veebilehe audit

Pärast esmast kõne küsime ligipääsu Google Analyticsile ja teistele veebilehe analüütika tööriistadele (kui on), et andmete, enda teadmiste ja kogemuste pealt läbi viia esialgne veebilehe audit koos ettepanekutega ja järeldustega.

Auditi lõpuks valmib konkreetne raport, mida ka eraldi videokõnes presenteerime.

3. Muudatuste realiseerimine

Statistiliselt vähemolulised muudatused realiseerime kohe või delegeerime teie arendustiimile ning olulisemad muudatused viime läbi A/B testimise kaudu ehk kindlal perioodil kuvatakse kindlale hulgale inimestele ühte lahendust ning teistele inimestele teist lahendust, et selle pealt hinnata, kumb lahendus töötab paremini.

 

Oleme alati valmis uuteks väljakutseteks

Digiturundus, bränding või veebileht

Miks valida meid oma partneriks?

Me teeme kõik, et eesmärgid saavutada

Me teame, mida teeme ja me teeme seda hästi

Meie meeskond on oma valdkonna spetsialistid ja veelgi enam entusiastid.

Strateegilisus on meie töömoto

Me lihtsalt ei suuda ilma, et me ei mõistaks täpselt, mida, kellele, miks me teeme.

Teie eesmärk on meie eesmärk

Soovime luua pikaaegseid partnerlussuhteid, mis tähendab, et kui teil läheb hästi, läheb ka meil.

Meil on tõsine kirg luua uudseid lahendusi

Entusiastidena tahame alati uudseid lahendusi testida, mis tulemusi mitmekordistaks.

Tehtud projektid

Oleme nende üle uhked, muidu neid siin poleks

arrow-left