Lisaks Facebooki reklaamidele on Facebookis ja Instagramis ka võimalik muud moodi ettevõttele kasulik olla. Olles kasulik kliendile, on see tegevus kasulik ettevõttele, kui mitte kohe, siis kindlasti tulevikus. Ja kasulik ei ole Sa ainult sooduskampaaniatega.
Otsene suhtlus, teemapüstitused, emotsioonide ja lugude jagamine oma klientidega on märk hoolimisest ja usaldusest.
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Enne tutvumiskõne küsime ligipääsu kontodele, et hinnata, mis on tehtud, mis on töötanud, et koosolekule tulla juba analüüsitud tulemuste ja ettepanekutega.
Kui oleme strateegia välja töötanud, siis teeme ühise koosoleku, et kõik etapid ja punktid läbi käia ning ka kinnitada. Kui vaja, teeme täiendusi enne, kui strateegiat hakkame ellu viima.
Kui plaan on paigas, on aeg see ellu viia! Selles faasis toimubki pikaajalisem töö, kus toetume eelnevalt kogutud infole ja teeme ideed teoks.
Igakuiselt anname ülevaate eelmise kuu tulemustest ja hüpoteesidest videokõne vahendusel, teeme järeldusi ning vaatame ette uude kuusse.