Meiliturundus

Meiliturundus

Meiliturundus

Kui vaid saaks, siis ainult seda teekski

Vaieldamatult kõige kõrgema ROI-ga (return on investment) kanal, kui seda loomulikult õigesti teha. Massiliselt suvalistele inimestele meilide saatmine on SPÄMM ja kui Sa seda otsima tulid, siis võid otsa ümber keerata, sest seda siit Sa ei saa.

Strateegiline meiliturundus

Vot see on see õige asi, millesse nii turundajad kui ka ettevõtjad armunud on. Ehk meilide saatmine õigel hetkel õigel ajal õiges kohas õigele inimesele. See ei tähenda, et meil kümme venda istub arvuti taga ja ootab õiget hetke, et send nuppu vajutada. See tähendab, et meilide saatmine on üles ehitatud müügitunnelite, testimise ja automatsioonide baasil.


Meie protsess

Mis saab edasi?

1. Tutvumiskõne

Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.

Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:

  1. Kes te olete ja mis teenust/toodet pakute?
  2. Kuidas eristute?
  3. Mis turundustegevused teid tänaseni on vedanud?
  4. Mis ootused on teil uuele partnerile?
  5. Mis on teie visioon 5 aasta pärast?

2. Strateegia loomine

Strateegia loomisel vastame lõpuks küsimustele:

  1. Kes Sinu klient on?
  2. Mis osa on meilidel müügi-/ostuprotsessides?
  3. Miks Sinu kliendil oleks kasulik meililistis olla?
  4. Milliseid meile saame automatiseerida?
  5. Mis on kliendi eluajaväärtus?
  6. Kui tihti klient ostab?
  7. Kuidas saaksime potentsiaalseid kliente meililistiga liituma?

3. Seadistamine ja integreerimine

Kui strateegia on olemas, siis asume seda täitma. Valime sobiva platvormi - e-poe jaoks enamasti Drip.com ja mitte e-poe jaoks MailerLite - ja teeme esialgsed seadistused ning integratsiooni veebilehe, CRMi, veebipoe vms.

Seejärel seadistame üles kirjad, kirjapõhjda ja automatsioonid lähtuvalt strateegiast.

Kuid see ei ole koht, kus see lõppeb, uut sisu tuleb luua järjepidevalt nagu ka testida, et kanali efektiivsus maksimummi viia.

Oleme alati valmis uuteks väljakutseteks

Digiturundus, bränding või veebileht

Miks valida meid oma partneriks?

Me teeme kõik, et eesmärgid saavutada

Me teame, mida teeme ja me teeme seda hästi

Meie meeskond on oma valdkonna spetsialistid ja veelgi enam entusiastid.

Strateegilisus on meie töömoto

Me lihtsalt ei suuda ilma, et me ei mõistaks täpselt, mida, kellele, miks me teeme.

Teie eesmärk on meie eesmärk

Soovime luua pikaaegseid partnerlussuhteid, mis tähendab, et kui teil läheb hästi, läheb ka meil.

Meil on tõsine kirg luua uudseid lahendusi

Entusiastidena tahame alati uudseid lahendusi testida, mis tulemusi mitmekordistaks.

Tehtud projektid

Oleme nende üle uhked, muidu neid siin poleks

arrow-left