Digiturundusstrateegia

Digiturundusstrateegia

Digiturundusstrateegia

ehk killerplaan digikanalites läbilöömiseks

(Digi)turundus pole sprint erinevates suundades, kuhu kinnisilmi punuma panna, vaid mõtestatud strateegiline maraton, millel otsest lõppu pole. See on nagu vanasõna: üheksa korda mõõdad, ühe korra lõikad, eks?

Mida see sisaldab?

  1. Defineerime Sinu ettevõtte turul
    • kes on Sinu kliendid
    • kes on Sinu konkurendid
    • kus Sa täna turul paikned
    • digikanalite audit
  2. Seame digikanalite jaoks eesmärgid
  3. Strateegia, kuidas eesmärkideni jõuda
    • kliendigruppide määratlemine, ideaalklient
    • kanalid ja nende vastavus kliendigruppidega
    • digikanalite müügitunnelid
    • tegevusplaan

Meie protsess

Mis saab edasi?

1. Tutvumiskõne

Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.

Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:

  1. Kes te olete ja mis teenust/toodet pakute?
  2. Kuidas eristute?
  3. Mis turundustegevused teid tänaseni on vedanud?
  4. Mis ootused on teil uuele partnerile?
  5. Mis on teie visioon 5 aasta pärast?

2. Andmete kogumine

Kui pimekohting (loe: videkõne) läks edukalt ning anname üksteisele võimaluse, siis alustame esmase kõne järgselt andmete kogumist. Esmalt koostame ülipõhjaliku digiauditi olemasolevate ja kastususel olevate kanalite analüüsimiseks ja seejärel analüüsime turuandmeid.

Kui esmased andmed ja analüüsid koos, viime läbi vestlused juhtkonna liikmetega ning ka võimalusel mõne kliendiga.

3. Strateegia loomine

Nüüd jõuame kõige magusama ja olulisema asja juurde - strateegia loomine. Kui andmed koos ning andmete põhjal eesmärgid seatud, alustame killerplaani loomist, et tulemusteni jõuda.

Andmete ja eesmärkide alusel valime kanalid, töötame välja sõnumid, visuaalid, müügitunnelid (sales funnel) ning tegevusplaani järgmiseks aastaks, et nende eesmärkideni jõuda.

4. Esitlemine, kinnitamine ja edasi liikumine

Strateegia ainuüksi on ainult tööriist, orientiir reaalsete tegevuste tegemiseks. Ja meie ei ole ainult teoreeritud, vaid hands-on praktikud, seega pärast strateegia kinnitamist, hakkame koos ka tegevusplaani ellu viima.

Oleme alati valmis uuteks väljakutseteks

Digiturundus, bränding või veebileht

Miks valida meid oma partneriks?

Me teeme kõik, et eesmärgid saavutada

Me teame, mida teeme ja me teeme seda hästi

Meie meeskond on oma valdkonna spetsialistid ja veelgi enam entusiastid.

Strateegilisus on meie töömoto

Me lihtsalt ei suuda ilma, et me ei mõistaks täpselt, mida, kellele, miks me teeme.

Teie eesmärk on meie eesmärk

Soovime luua pikaaegseid partnerlussuhteid, mis tähendab, et kui teil läheb hästi, läheb ka meil.

Meil on tõsine kirg luua uudseid lahendusi

Entusiastidena tahame alati uudseid lahendusi testida, mis tulemusi mitmekordistaks.

Tehtud projektid

Oleme nende üle uhked, muidu neid siin poleks

arrow-left