Veebilehe CRO (conversion rate optimization) ehk veebilehe konversioonidele optimeerimine täidab ainult üht kindlat eesmärki, kuidas veebileht/-pood tulemuslikumaks muuta, et rohkem sellest võita.
Lihtne, teenusel on kolm põhikomponenti:
Ehk teadmiste, kogemuste ja andmete pealt saame välja pakkuda hüpoteese, mida testida, et seejärel kas need ümber lükata või kinnitada.
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Pärast esmast kõne küsime ligipääsu Google Analyticsile ja teistele veebilehe analüütika tööriistadele (kui on), et andmete, enda teadmiste ja kogemuste pealt läbi viia esialgne veebilehe audit koos ettepanekutega ja järeldustega.
Auditi lõpuks valmib konkreetne raport, mida ka eraldi videokõnes presenteerime.
Statistiliselt vähemolulised muudatused realiseerime kohe või delegeerime teie arendustiimile ning olulisemad muudatused viime läbi A/B testimise kaudu ehk kindlal perioodil kuvatakse kindlale hulgale inimestele ühte lahendust ning teistele inimestele teist lahendust, et selle pealt hinnata, kumb lahendus töötab paremini.