Veebiaudit võimaldab üle vaadata, kuidas sinu koduleht või veebipood on ajale vastupidanud, kuidas on tajutav brändi ühtsus ning kas ja kuidas väikeste muudatustega oleks võimalik muuta lehte kasutajasõbralikumaks ja pilku püüdvamaks.
Saame tuttavaks ja vestleme päevakajalistest teemadest, milleks on ilmselgelt teie tegemisi esindav veebileht. Selle toreda vestluse käigus tüütame teid erinevate küsimustega, et varuga kannatust. Teie põhjalikult esitletud vastused aga aitavad meil näha maailma teie värvides ning paremini mõista, mis on see, mis peaks teie veebilehel särama.
Ehk see sära sädeles varem eredalt, kuid aja möödudes on muutunud kasutajate harjumused ja pidevalt lehele kuhjuv uus informatsioon, uued sisulehed on veidi ligadi-logadi ning sära on selle kõige all vaikselt tuhmunud. Mis iganes on põhjuseks, leiame lahenduse, kuidas ajaga kogunenud tolm lehelt pühkida, et leht säraks taas.
Sinu ettevõtte logo on sinu brändi visuaalne süda, mis on põhimõtteliselt alati esimene asi, mida lehele saabujad vaatavad. Istub uhkelt vasakus nurgas ja tervitab külastajaid, andes teada, mis lehele on sisenetud. Kuid kas teie logo ikka esindab seda, mis lehel toimub või niipea, kui kasutaja esilehelt allapoole kerib, leiab ta end hoopis kahtlasemast naabruskonnast, kus nendega suheldakse hoopis teises murrakus?
Kahtlematta pole asi nii lootusetu ning analüüsides teie brändi saame jälgida, kuidas seda lehel paremini välja tuua ja vaatame, kuidas sisu korrastada nii, et selle tarbimine oleks meeldiv nagu esimene kevadine hommik.
Filme vaadates kipub olema nii, et me ei märka millal vahetuvad ekraanil mängivad kaadrid, see kõik tundub nii sujuv ja loomulik, võrreldes reklaamipausidega, kus iga reklaami vahetus on nagu löök jalaga näkku, et sa ikka kindlalt märkaksid, mis muutus.
Kuid kuidas on sinu veebilehega? Ka seal navigeerimine on sujuv ning kõik nupud on selged ja kiiresti leitavad? Auditit läbi viies käime teie lehe põhjalikult läbi ning veendume, et iga kasutaja leiaks lahenduse igale oma ootuspärasele küsimusele.
Kui Teie konkurendid analüüsivad turgu, siis kuidas nad tajuvad Teie ettevõtet? Brändi ühtsust, veebilehte? Kas nad näevad teis ohtu? Kindlasti tunnevad, kuid teeme selgeks, kuidas neid veelgi rohkem hirmutada. Vaatame mikroskoobiga üle kus te turul asute ning mis tugevused teil konkurentide ees on ja eks vaatame üle ka teie nõrkused, mis kõik on kindlasti parandatavad.