Vaieldamatult kõige kõrgema ROI-ga (return on investment) kanal, kui seda loomulikult õigesti teha. Massiliselt suvalistele inimestele meilide saatmine on SPÄMM ja kui Sa seda otsima tulid, siis võid otsa ümber keerata, sest seda siit Sa ei saa.
Vot see on see õige asi, millesse nii turundajad kui ka ettevõtjad armunud on. Ehk meilide saatmine õigel hetkel õigel ajal õiges kohas õigele inimesele. See ei tähenda, et meil kümme venda istub arvuti taga ja ootab õiget hetke, et send nuppu vajutada. See tähendab, et meilide saatmine on üles ehitatud müügitunnelite, testimise ja automatsioonide baasil.
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Strateegia loomisel vastame lõpuks küsimustele:
Kui strateegia on olemas, siis asume seda täitma. Valime sobiva platvormi - e-poe jaoks enamasti Drip.com ja mitte e-poe jaoks MailerLite - ja teeme esialgsed seadistused ning integratsiooni veebilehe, CRMi, veebipoe vms.
Seejärel seadistame üles kirjad, kirjapõhjda ja automatsioonid lähtuvalt strateegiast.
Kuid see ei ole koht, kus see lõppeb, uut sisu tuleb luua järjepidevalt nagu ka testida, et kanali efektiivsus maksimummi viia.