Kui kampaania ei mahu postitusele ära, kuid nii palju huvitavat on millest tahaks rääkida ja mida näidata, siis ehk oleks aeg luua täiseti oma maandumisleht.
Kindlat kampaaniat, toodet või üllast eesmärki esindav üheleheline veebileht, mis on täidetud sisukalt, kuid mitte ülevoolavalt, kasuliku informatsiooniga. Kasutajad jõuavad lehele läbi sotsiaalmeedia postituste, bannerite või läbi turunduslikke emailide. Ja siis ei jää muud üle, kui nende südamed vallutada.
Ilma eesmärgita maandumisleht on nagu hommiku kohv ilma kafeiinita nagu suvi ilma päikseta, seetõttu loome üheskoos eesmärgi, mida lehe abil kajastada ning mida soovime püüda. Võimalusi on mitmeid, nagu soov suunata inimesi liituma uudiskirjaga, proovima mõnda uskumatult head toodet või on meil maailma parandav visioon, mida igaüks peaks kuulma.
Kuid iga eesmärgiga tuleb sõnastada võimalikult kindel sihtgrupp, kellele soovime oma aja ja energia kinkida ning keda tahame kaasata. Mida täpsem sihtgrupi sõnastus, seda lihtsam on täpselt sihtida.
Sisu paneb lehe laulma ja kingib hinge, sest ilma selleta langevad külastajad konkurentide käte vahele. Sisu peab olema tabav ja võimalikult kiiresti tarbitav ning suunatud varasemalt määratud sihtgrupile.
Eesmärkide alusel saame alustada sisu kirjutamise ja planeerimisega. Sisu loomisega käsikäes loome ka veebilehe disainimata mustandi, mis võimaldab läbimängida täpsed kasutajateekonnad ja keskenduda just lehe funktsionaalsetele osadele.
Maandumisleht ei ole koht, kus klient veedab oma vabaaega, vaid, kui ta juba sinna on maandunud, siis tahab ta kiiresti arusaada, millega on tegu ja kuidas ta saab sellest osa.
Disain annab maandumislehele sõbralikult särava müügimehe naeratuse. Siin loome ühtse stilistika, mis koosneb värvide valikust, tüpograafia paika panemisest, piltidest, nuppude kujundustest ning kui lehe eesmärk seda nõuab, siis ka convertimis vormi.
Olles kujunduse kinnitanud, pingutavad meie veebiarendajad sõrmelihaseid, et disain reaalseks veebileheks teha. Arendustöö on enemasti kõige aeganõudvam ning selleks, et üles saada elav ja hingav veebileht tuleb tegeleda peenhäälestusega, et iga pisemgi detail saaks oma paika ning töötaks nii nagu on planeeritud.
Maandumisleht on iseenesest igati tore paik, kuid kui keegi seda ei külasta, jääb see kasutamata ja püstitatud eesmärk täitmata. Juba planeerimise faasis määratleme ära ka täpsed kanalid, kust liiklust kampaanialehele tuua. Nüüd on aeg edasi liikuda.