Aga miks siis seda logo ikkagi vaja on? Logo ülesanne on väga lihtne – see on sümbol, mille abil kliendid tunnevad Sinu ettevõtte ära. Ja kuigi see on vaid osa tervest brändist ja tervikpildist, on see tavaliselt esimene asi, mis inimestele silma jääb. Logo võib teoreetiliselt olla ükskõik milline, kuid hea logo on meeldejääv ning kannab endas samal ajal ettevõtte identiteeti, väärtusi ja on mitte ülearu detailne, et seda oleks lihtne eri suurustes ja materjalidel kasutada. Kvaliteetsesse logosse panustamine on igal juhul seda väärt!
Analüüsime Sinu praegust ettevõtte identiteeti ja visuaale ning otsime vastust küsimusele, miks ja milline võiks olla uus logo. Heidame pilgu konkurentidele ja teeme põhjaliku ülevaate sihtgupist ja nende harjumustest. Milline on ühe keskmise kliendi profiil? Mis emotsiooni ja hääletooni logo endas kandma peaks, et see kliente võimalikult palju kõnetaks? Ühesõnaga – selles faasis teeme kõik, et me tunneks Sinu ettevõtet, klienti ja sihtturgu pealaest jalatallani.
Kui kogu info on käes, võib asuda disainima! Teeme ideekavandeid, visandeid ning erinevaid variante, et tulemus saaks parimatest parim.
Palju silmapaare on parem kui vaid paar! Kui oleme valmis saanud oma esialgse disainiga, on aeg saada kokku, vaadata üle senine töökäik ning arutada ühiselt, kas ja mida saaks veel täiustada.
Pärast põhjalikku arutelu ja ülevaatamist teeme logole viimased muudatused ja vormistame vajalikud failid.