Loome rätseplahendusena kodulehti, mis on detailideni läbimõeldud. Mallipõhiseid lehti me ei tee, sest läbi nende me ei suuda saavutada parimat võimalikku lahendust.
Meie eesmärgiks kodulehtede loomisel on luua strateegiline müügikanal ettevõtte jaoks, mis töötab ka ajal, mil Sa magad, oled trennis või viskad saunas leili.
Kodulehe tegemise hind sõltub mustmiljon faktorist, mida kõike me ise siiani ei tea, küll aga saame öelda, et meie minimaalne tasu algab 5 000 €-st, sest me lihtsalt ei oska teha mitte strateegiliselt ja "kiiruga" lehti. Alati mõtleme rohkem ja panustame rohkem kui peame.
Ajaliselt peaks arvestama minimaalselt kolme kuuga, kuid kogemused ja ajalugu on näidanud, et head asjad võtavad natuke rohkem.
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Pärast esmast kohtumist paneme kokku esmase nägemuse loodavast veebilehest koos pakkumusega ja ajakavaga, kuidas lõpptulemuseni jõuame.
Kui oleme teie usalduse võitnud, siis alustame uue lehe loomist strateegia loomisega. Strateegia eesmärgiks on paberil enne lehe loomist väga täpselt ära defineerida lehe kasutajad, nende probleemid ja lahenduste teekonnad probleemideni. Sealjuures analüüsime konkurentide lehti, müügiprotsessi ja võimalusel suhtleme ka klientidega.
Strateegia juurde käib ka täpne tehniline planeerimine, kuidas kõik süsteemid pärast kokku jooksevad.
Strateegia alusel saame alustada sisu kirjutamise ja planeerimisega gale lehele kindlate eesmärkide alusel. Sisu kirjutamiseksloomist saame sisendi teiega vestlusest või kirjalikult.
Sisu loomisega käsikäes loome ka veebilehe disainimata mustandi, mis võimaldab läbimängida täpsed kasutajateekonnad ja keskenduda just lehe funktsionaalsetele osadele.
Disain annab kodulehele tiivad, millega oma sõnumit laia ilma saata. Siinkohal võtab meie veebidisainer pintsli kätte, et luua unikaalne ja kõigele eelnevale tuginev veebilehe disain. UI etapp peab võimendama wireframe’is loodud hierarhiat ning aitame külastajal mugavalt soovitud informatsiooni omastada. Disaini etapi lõpuks valmib veebilehe prototüüp, mille etapi lõpuks teiega väga täpselt läbi käime, et vajadusel sisse viia muudatusi.
Olles kujunduse kinnitanud, pingutavad meie veebiarendajad sõrmelihaseid, et disain reaalseks veebileheks teha. Arendustöö on enemasti kõige aeganõudvam ning selleks, et üles saada elav ja hingav veebileht tuleb tegeleda peenhäälestusega, et iga pisemgi detail saaks oma paika ning töötaks nii nagu on planeeritud.
Pärast arendust viime läbi väga põhjaliku testimise, et veenduda, et kõik lehed, nupud ja funktsionaalsused töötavad nii nagu peab ja leht näeb välja igas seadmed korrektne. Pärast testimist aitame veebilehe üle kolida teie serveritesse ning integreerime lehe Google Analyticsiga täpsete KPI-de mõõtmiseks ja enamasti ka Facebook Pixeliga.
Kuna meil klaaskuuli pole, siis kahjuks kõike 100% tõenäosusega kunagi ette ei oska näha, seega teame juba, et pärast veebilehe lansseerimist peame enda hüpoteesides veenduma. Seega pärast veebilehe lansseerimist jälgime kuu aega veebilehe tööd ning kasutajate liikumist veebilehel hiire jälgimistarkvaraga (HotJar), et sisse viia vajalikud parendused ja muudatused.