Teie praegused mõtted Facebooki turunduse osas:
Kui mõni mõte kattus või mahtus ridade vahele ära, siis naudi hetke, sest Sa oled sattunud õigesse kohta!
Facebooki reklaamide osas igati. See on olnud meie põhileib agentuuri asutamise algusest, seega kõikides Facebooki reklaamiküsimustes me leiame alati vastuse.
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Pärast esmast kohtumist palume ligipääse teie reklaamikontodele ja analüütikatarkvaradele, et teha täielik Facebooki audit reklaamidele, orgaanilisele sisule ja süübime sisse ka veebilehe/-poe toimivusse.
Pärast auditeerimist paneme kokku täpse raporti koos tulemuste ja esmaste ettepanekute ja hüpoteesidega.
Nüüd jõuame kõige magusama ja olulisema asja juurde - strateegia loomine. Kui andmed koos ning auditid tehtud, alustame killerplaani loomist, et tulemusteni jõuda.
Facebooki turundus ei ole sprint, vaid see on igavesti kestev maraton. Selle teadmise pealt hakkame strateegia alusel jooksma.
Iga kuu viime läbi videokõne, kus vaatame üle eelmise kuu tulemused, hüpoteesid ja järeldused, selle pealt arutame üle uue kuu tegevused.