CVI loomine

CVI loomine

CVI loomine

Tervikliku visuaalse identiteedi kujundamine

Nii nagu meil endal on oma iseloom, nägu, unistused ja eesmärgid, nii on ka igal ettevõttel oma lugu, visioon ja välimus, mille järgi seda ära tunda. Teame ju kõik Coca-Cola punast värvi või Nike'i tunnuslauset "Just do it". Seda kõike sisaldabki CVI (corporate visual identity) ehk ettevõtte visuaalne identiteet – ühtselt kujundatud brändi visuaalsüsteem. Miks on CVI ehk visuaalne identiteet vajalik?

  • Selle järgi tunneb klient ettevõtte ära.
  • See aitab konkurentide seast silma paista.
  • See aitab kliendil ettevõttega emotsionaalsel tasandil suhestuda.
  • Kliendil on lihsam aru saada, millega Su ettevõte tegeleb, mida sellelt oodata, ja tänu sellele teha valikuid. 

Seega - korraliku CVI olemasolu ei tasuks üldsegi mitte alahinnata!


Meie protsess

Mis saab edasi?

Tervituskõne

Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
  1. Kes te olete ja mis teenust/toodet pakute?
  2. Kuidas eristute?
  3. Mis turundustegevused teid tänaseni on vedanud?
  4. Mis ootused on teil uuele partnerile?
  5. Miks tahate visuaale uuendada?

Analüüs

Analüüsime Sinu praegust ettevõtte visuaalset tervikut ning otsime vastust küsimusele, miks ja milline võiks olla uus visuaalne identiteet. Heidame pilgu konkurentidele ja teeme põhjaliku ülevaate sihtgupist ja nende harjumustest. Milline on ühe keskmise kliendi profiil? Mis emotsiooni ja hääletooni bränd endas kandma peaks, et see kliente võimalikult palju kõnetaks? Ühesõnaga – selles faasis teeme kõik, et me tunneks Sinu ettevõtet, klienti ja sihtturgu pealaest jalatallani.

Disain

Kui kogu info on käes, võib astuda esimesed sammud disaini suunas. Teeme kavandeid, visandeid, erinevaid lahendusi, kuniks leiame parima variandi, millega edasi liikuda.

Ülevaatus

Palju silmapaare on parem kui vaid paar! Kui oleme valmis saanud oma esialgse disainiga, on aeg saada kokku ning arutada, kas ja mida saaks veel täiustada.

Viimased sammud

Pärast põhjalikku arutelu ja ülevaatamist teeme viimased muudatused ja olenevalt sellest, mis saab brändist edasi, vormistame vajalikud failid või liigume üheskoos näiteks veebilehe või sisuloome tegemise juurde.

Oleme alati valmis uuteks väljakutseteks

Digiturundus, bränding või veebileht

Miks valida meid oma partneriks?

Me teeme kõik, et eesmärgid saavutada

Me teame, mida teeme ja me teeme seda hästi

Meie meeskond on oma valdkonna spetsialistid ja veelgi enam entusiastid.

Strateegilisus on meie töömoto

Me lihtsalt ei suuda ilma, et me ei mõistaks täpselt, mida, kellele, miks me teeme.

Teie eesmärk on meie eesmärk

Soovime luua pikaaegseid partnerlussuhteid, mis tähendab, et kui teil läheb hästi, läheb ka meil.

Meil on tõsine kirg luua uudseid lahendusi

Entusiastidena tahame alati uudseid lahendusi testida, mis tulemusi mitmekordistaks.

Tehtud projektid

Oleme nende üle uhked, muidu neid siin poleks

arrow-left