Nii nagu meil endal on oma iseloom, nägu, unistused ja eesmärgid, nii on ka igal ettevõttel oma lugu, visioon ja välimus, mille järgi seda ära tunda. Teame ju kõik Coca-Cola punast värvi või Nike'i tunnuslauset "Just do it". Seda kõike sisaldabki CVI (corporate visual identity) ehk ettevõtte visuaalne identiteet – ühtselt kujundatud brändi visuaalsüsteem. Miks on CVI ehk visuaalne identiteet vajalik?
Seega - korraliku CVI olemasolu ei tasuks üldsegi mitte alahinnata!
Analüüsime Sinu praegust ettevõtte visuaalset tervikut ning otsime vastust küsimusele, miks ja milline võiks olla uus visuaalne identiteet. Heidame pilgu konkurentidele ja teeme põhjaliku ülevaate sihtgupist ja nende harjumustest. Milline on ühe keskmise kliendi profiil? Mis emotsiooni ja hääletooni bränd endas kandma peaks, et see kliente võimalikult palju kõnetaks? Ühesõnaga – selles faasis teeme kõik, et me tunneks Sinu ettevõtet, klienti ja sihtturgu pealaest jalatallani.
Kui kogu info on käes, võib astuda esimesed sammud disaini suunas. Teeme kavandeid, visandeid, erinevaid lahendusi, kuniks leiame parima variandi, millega edasi liikuda.
Palju silmapaare on parem kui vaid paar! Kui oleme valmis saanud oma esialgse disainiga, on aeg saada kokku ning arutada, kas ja mida saaks veel täiustada.
Pärast põhjalikku arutelu ja ülevaatamist teeme viimased muudatused ja olenevalt sellest, mis saab brändist edasi, vormistame vajalikud failid või liigume üheskoos näiteks veebilehe või sisuloome tegemise juurde.