Midagi head ei saa ehitada ilma plaanita ja niisammuti väärib ka teie bränd omale tugevat strateegiat, mis annaks kõikumatu enesekindluse tuleviku väljakutsetele vastu minemiseks.
Kui soovite lisa vaatenurka oma brändile või ehk alustame üheskoos uuenduskuuri juba eksisteerivele brändile või hoopis soovite luua täiesti uue nime turule? Mis iganes on põhjus, siis brändistrateegia loomine on kahtlematta tohutult kasulik ning WideWise aitab suurima heameelega teil seda teekonda ette võtta.
Esimeses etapis peame teid tundma õppima, küsime teilt teie ettevõtte väärtuste kohta, räägime läbi missiooni ja visiooni ning tahame teada teie ettevõtte - MIKS? MIDA? KUIDA? ja KELLELE?
Miks teie ettevõte eksisteerib? Mida maailmale(kliendile) pakute? Kuidas te seda teete? Ja kellele? Võime esitade veel erinevaid küsimusi, mis aitavad meil paremini mõtestada, kes te olete ning koguda materjali, mille abil edasi liikuda.
Saadud informatsiooni abil loome brändile südame!
Uue põlvkonnad kasvavad peale ning vahel tundub, et nad elavad meist hoopis teistsuguses maailmas, kus on hoopis teistsugune suhtluskeel. Kas ka vanematel generatsioonidel oli sama probleem meiega?
Olgu kuidas on aga on selge, et inimeste väärtused erinevad ning kõigile müües ei müü sa kellegile. Siin etapis selgitame välja, kes on teie suurim sihtgrupp, millesse nad usuvad, kus töötavad ning millist lähenemist nad vajavad. Loome persoonad ning kaardistame, milline on teie ettevõtte ja sihtgrupi vaheline suhtluskeel praegu ning milline ta võiks olla tulevikus. Võib öelda, et üritame teid sihtgrupiga lähedasemaks teha.
Kuid jama on see, et sama sihtgruppi jahivad veel paljud teised. Selgitame välja, kes need teised on ning uurime, kuidas nemad seda teevad? Mis kanaleid ned kasutavad ja kuidas, võrreldes teiega, millised on nende tugevused ja millised nõrkused. Või kuidas see vanasõna oligi - Hoia oma sõbrad lähedal ja konkurendid veel lähemal.
Peeglike, peeglike seina peal, kes on kõige silmatorkavam bränd minu valdkonnas? Enamasti, kui me juba brändistrateegiat loome, siis oleme ka kokkuleppinud kas brändi uuendustega või täiesti uue loomisega.
Selleks ajaks me teame kes me oleme ja kellega soovime suhelda ning ka kes üritavad meist ette jõuda. Siin etapis vaatame kuidas teie bränd välja näeb või milline ta võiks välja näha, kuidas turul eristuda ning anda sihtgrupile selge sõnum kes te olete ja kas see on midagi neile.
Siia alla käib muidugi logo, värvid, kirjatüübid, mis on kindlasti kõige elementaarsem baas, kuid lisaks saab veel luua mustreid, animatsioone, illustratsioone, määrata kindlad reeglid fotode kasutamisele, sotsiaalmeedia template jpm. See kõik aitab hoida brändi ühtsust igalpool, kus olete esindatud.