Projektid

Rehvika uus bränd ja veebipood

2.5x tehingute kasv ühe kuuga

Mõõdikud

Paar kuud pärast lansseerimist

250%

Tehingud

500%

Käive

-50%

Põrkemäär

Probleemid

Rehvika brändi visuaalne pool kandis endas tüüpilise nurgataguse töökoja olemust ja selle muutmine oli meile esimeseks väljakutseks. Vana logo oli joone põhine auto siluett, mis ei eristunud turul ja kuigi oli arusaadav, et tegemist on ettevõttega, mis tegeleb autodega, jäi remonti täpsustav osa puudulikuks.

1. Kuvand on segane
2. Bränd ei eristu ja ei tekita tarbijates usaldust
3. Veebipood ei tööta korralikult

Toome remondikoja nurgatagant välja

Rehvikal eelnevat brändistrateegiat ei olnud, seetõttu alustasime ühese brändistrateegia loomisega. Intervjuud juhtkonna töötajatega, remondimeeste ja klientidega, andsid selge kujutluse valupunktidest ning võimalustest. Strateegia käigus kaardistasime kogu turu ning Rehvika positsioneerigu sel hetkel ning lõime plaani, kuhu liikuda ja kuidas. Eristuv bränd oli selle tugev alus.

Sinine mutrivõti on usaldusväärne ja kergesti arusaadav

Tahtsime, et Rehvika eesmärk oleks kaugustest arusaadav ning jätaks professionaalse ja usaldusväärse mulje. Uueks logomärgiks sai ringis (rehvis) olev mutrivõti, mis on ära tuntav remondisümbol. Läbivaks brändi värviks sai sinine, mis kannab edasi tehnikavaldkonna hõngu ja eristub turul domineerivast punasest.

Veebileht kui ka veebipood

Rehvikal on kaks tegevussuunda: rehvide veebipood ning remonditöökoda. Otstarbed on niivõrd erinevad, et sai otsustatud, et loome justkui kaks eraldi lehte, millest üks on veebipood ning teine remonditöökoja veebileht. Esialgu sai loodud ka vaheleht, kus kasutajal oli võimalus põhidomeeni külastades valida, kummale lehele ta soovib minna, kuid kasutajatestidest ning liiklusandmetest selgus, et see ei olnud parim lahendus.

Rehvivahetuse broneerimissüsteem

Olemasolev kolmanda osapoole rehvivahetuse broneerimissüsteem ei olnud mobiilisõbralik ning ei peegeldanud Rehvika brändi visuaalselt, mistõttu sai loodud eraldi broneerimissüsteem, mis ühildati vana süsteemiga. 

Turundusstrateegia loomine

Rehvika meeskond oli olnud turunduslikult tegev ning katsetanud erinevaid lahendusi nii sotsiaalmeedias kui ka Google Adsis, et külastavust ja müüki suurendada. Kuid puudus selge digiturundusstrateegia. Auditi ja strateegia loomise käigus konstrueerisime täpse müügiteekonna erinevate Rehvika teenuste jaoks. Kanalitena tõime sisse meiliturunduse ja ka SMS turunduse, millest suur osa saab olema ka automatiseeritud.

Google Adsi ja Facebooki kanalite ümberseadistamisel saavutasime juba esimestel kuudel märgatavalt paremaid tulemusi.

Esialgse meililisti loomine

Varasemalt ei olnud Rehvikas meiliaadresse üheski kanalis kogunud, mistõttu meiliturundust alustasime nullist. Kuna hooaeg oli lähenemas ning meililist on üks väärtuslikumaid turundusvarasid ettevõtte jaoks, lõime soovitusturundusliku kampaania, loosides välja 400 € väärtuses rehvid inimesele, kes suudab kampaaniaga liituma kutsuda kõige rohkem liikmeid. 
Kampaanias oli väga edukas ning seeläbi saime listiga liituma üle 5 000 inimese. 

Kokkuvõte

Rehvikas on olnud täislahendus projekt, sest turunduses on antud meile vabad käed, mistõttu oleme saanud üles ehitada tervikliku brändi, alustades strateegiast ja lõpetades kommunikatsiooni ja turundusmeetmetega.

Tagasiside

Meie teenused

arrow-left