Rehvikas

Sisend

Algselt oli soov uuendada oma veebipoodi ja töökoja kodulehte, mis oleksid omavahel tugevalt seotud. Kuna puudu oli ka ühtne bränd, siis saime ka sellega abiks olla. Lisaks aitasime Rehvikal kujundada oma töökoda kaunimaks ja kliendisõbralikumaks ning võtsime enda hallata ka igapäevase digiturunduse.
Klient:

Rehvikas

Meie panus:

Veebipood, koduleht, arendus, bränd, illustratsioonid, keskonnagraafika, digiturundus

Külasta
rehvikas.ee

Bränd / CVI

Loodud bränd annab selgelt edasi Rehvika olemuse ning võimaldab hoida brändi kommunikatsioonis ühtset joont. Üldseks sõnumiks sai - "Kiirelt tagasi teele!", mille omadussüna on muudetav vastavalt vajadusele. Ohutult tagasi teele, Odavalt, murevabalt jne. 

Veebipood / koduleht

Rehvikal on kaks tegevussuunda: rehvide veebipood ning remonditöökoda. Otstarbed on niivõrd erinevad, et sai otsustatud, et loome justkui kaks eraldi lehte, millest üks on veebipood ning teine remonditöökoja veebileht. Esialgu sai loodud ka vaheleht, kus kasutajal oli võimalus põhidomeeni külastades valida, kummale lehele ta soovib minna, kuid kasutajatestidest ning liiklusandmetest selgus, et see ei olnud parim lahendus.

Digiturundus

Rehvika meeskond oli olnud turunduslikult tegev ning katsetanud erinevaid lahendusi nii sotsiaalmeedias kui ka Google Adsis, et külastavust ja müüki suurendada. Kuid puudus selge digiturundusstrateegia. Auditi ja strateegia loomise käigus konstrueerisime täpse müügiteekonna erinevate Rehvika teenuste jaoks. Kanalitena tõime sisse meiliturunduse ja ka SMS turunduse, millest suur osa saab olema ka automatiseeritud.

Google Adsi ja Facebooki kanalite ümberseadistamisel saavutasime juba esimestel kuudel märgatavalt paremaid tulemusi.

Meililisti kasvatamine

Varasemalt ei olnud Rehvikas meiliaadresse üheski kanalis kogunud, mistõttu meiliturundust alustasime nullist. Kuna hooaeg oli lähenemas ning meililist on üks väärtuslikumaid turundusvarasid ettevõtte jaoks, lõime soovitusturundusliku kampaania, loosides välja 400 € väärtuses rehvid inimesele, kes suudab kampaaniaga liituma kutsuda kõige rohkem liikmeid.
Kampaanias oli väga edukas ning seeläbi saime listiga liituma üle 5 000 inimese.
Enne
pärast

Tagasiside

NOT YOUR TYPICAL 
MARKETING AGENCY

It's time to try something new

LET'S TALK →
arrow-left