Lensneti vana veebipoe suurimaks probleemiks oli aegunud tarkvara, sest pood töötas Magento 1 platvormil, millele enam uuendusi ei tehtud ning sellel lehel muudatuste tegemine oli liialt kulukas. Lisaks oli vana veebipood ajale jalgu jäänud ning kasutajamugavus jättis soovida, mida tõdesime vana lehe kasutajate käitumise analüüsist.
Lensnet on paljude läätsekasutajate seas tuttav bränd, tuntud neile omase kiire tarne ja soodsate hindade poolest.
Püsiklient annab konkureerival turul eelise
Läätsed on valuvaigistit tüüpi toode, st et kliendil on seda igal juhul vaja, küsimus on ainult kust neid osta. Seega määravaks sai uue veebipoe puhul selgelt klienditeekonna analüüsimine, et uus pood oleks omaette müügiargument uute püsiklientide saamiseks.
Igal püsikliendil oma kindlad tooted ja lemmikud
Kontaktläätsed on enamasti aastateks kliendi jaoks samad ning väga naljalt brände ei vahetada. Mistõttu võtsime kohe alguses suuna luua kliendipõhine leheosa, et püsiklient saaks talle olulised tooted ja pakkumised koondada enda lehele.
Lisaks lõime turul ainulaadse püsimakse võimaluse, et kontaktläätsede tellimine muuta automaatseks.
Mööda ei saanud ka lojaalsusprogrammi loomisest, mis võimaldab koguda ostude pealt Lensneti raha, mida saab kasutada järgmise ostude tasumiseks.
Turundus probleem
Stenni tekst....
Turundus lahendus
Stenni tekst....
Kokkuvõtteks
Kasutajamugavuse vaatevinklist üks keerukamaid projekte, mille käigus õppisime, et
Tagasiside
Püüate alati lahenduse leida ja saab probleemile lahenduse