GreenDice

Sisend

GreenDice on olnud algusest peale meie jaoks pikaaegne projekt ja oleme üritanud olla abiks kõigega, kuidas saama. Meil on olnud rõõm näha nende kiiret kasvu ja anname ka edaspidi oma panuse, et toetada GreenDice'i visioonini jõudmist, milleks on vastutustundliku ja keskkonnasõbraliku tehnika tarbimiskultuur loomine, mis panustaks väärtusringlusega ühiskonna arengusse.
Klient:

GreenDice

Meie panus:

Digiturundus, koduleht, illustratsioonid

Külasta
greendice.ee

Digiturundus

Koostöö algas brändistrateegia loomisega, kuhu juurde käis ka kontseptsiooni lahtimõtestamine. Oli see vast üks paras pähkel, mida lahti murda, kuid täna julgeme öelda, et algse strateegia alustalad on jäänud samaks.
Strateegia loomise juures lõime ka tervikliku visuaalse keele ja kontseptsiooni, mis GreenDice'ile omaks sai ning idee ellu äratas.

Kodulehedisain

GreenDice oli algselt loonud ise omale mallipõhise veebilehe, mis ruttu osutus takistuskohaks idee seletamisel, mistõttu hakkasime varakult lehte järk-järgult uuendama. Lehe uuendamine toimus väikeste osadena, sest leht pidi ise kogu aeg live'is olema ning ei olnud aega oodata, kuniks kogu leht valmis saaks.

Illustratsioonid

Lõime hulgal erinevaid illustratsioone, mis muutsid GreenDice ära tuntavaks läbi oma visuaalse keele. Illustratsioonid kaunistasid kodulehte, erinevaid turundus materjale ja aitasid hoida läbivat joont ka turunduses.

Oled valmis vestlema?

Meie oleme! Enamasti piisabki sellest ühest vestlusest, et aru saada, kas ja kuidas me saame abiks olla.

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST →

Tagasiside

arrow-left