Ei aeg ei peatu, vaid aina edasi tõttab. Ajad muutuvad ja koos sellega muutuvad ka inimeste vajadused, ootused ja paratamatult ka trendid. Ole oma valdkonna esirindel ning eeskujuks konkurentidele, hoides oma koduleht või veebipood ajastule kohaselt mugav ning sihtgrupi ootustele vastav.
Koostame teile veebiauditi, kus teeme selgeks, mis väärtuslik ja ajastule vastupidanud tuleks säilitada ning mida oleks vaja kohendada. Vahest piisab väikestest muudatustest, et luua suuri muutusi, kuid on ka olukordi, kus tasub mõelda veebi täielikust renoveerimisest või ehk on ajajooksul niipalju muutunud, et mõistlik oleks luua täiesti uus leht.
Esimeses etapis peame teid tundma õppima, küsime teilt teie ettevõtte väärtuste kohta, räägime läbi missiooni ja visiooni ning tahame teada teie ettevõtte - MIKS? MIDA? KUIDA? ja KELLELE?
Miks teie ettevõte eksisteerib? Mida maailmale (kliendile) pakute? Kuidas te seda teete? Ja kellele? Võime esitade veel erinevaid küsimusi, mis aitavad meil paremini mõtestada, kes te olete ning koguda materjali, mille abil edasi liikuda.
Rändme mööda teie veebilehte nagu mitte keegi pole seal veel rännanud, loeme läbi kõik tekstid, klikkame igale nupule, lingile ja kõikjale kuhu hiirenool seisma jääb.
Hindame kuidas veebileht esindab teie brändi ja kuidas vastab külastajate vajadustele. Kas kõik mida soovime esitleda on esitletav ja arusaadav ning kas veebileht täidab soovitud eesmärke.
Vaatame üle teie turu positsioneeringu ning analüüsime konkurente, mis annab meile väärtuslikku informatsiooni, kuidas eristuda ning mis on meie tugevused ja nõrkused.
Kokkuvõtlikult loome strateegia, mis oleks muudatuste aluseks.
Strateegia alusel saame alustada sisu kirjutamise ja planeerimisega igale lehele kindlate eesmärkide alusel. Sisu kirjutamiseks saame sisendi teiega vestlusest või kirjalikult.Lisaks vaatame üle ning vajadusel uuendame visuaalset informatsiooni.
Sisu loomisega käsikäes loome ka veebilehe disainimata mustandi, mis võimaldab läbimängida täpsed kasutajateekonnad ja keskenduda just lehe funktsionaalsetele osadele.
Disain annab kodulehele tiivad, millega oma sõnumit laia ilma saata. Siinkohal võtab meie veebidisainer pintsli kätte, et luua unikaalne ja kõigele eelnevale tuginev veebilehe disain. UI etapp peab võimendama wireframe’is loodud hierarhiat ning aitame külastajal mugavalt soovitud informatsiooni omastada.
Disaini etapi lõpuks valmib veebilehe prototüüp, mille etapi lõpuks teiega väga täpselt läbi käime, et vajadusel sisse viia muudatusi.
Olles kujunduse kinnitanud, pingutavad meie veebiarendajad sõrmelihaseid, et disain reaalseks veebileheks teha. Arendustöö on enemasti kõige aeganõudvam ning selleks, et üles saada elav ja hingav veebileht tuleb tegeleda peenhäälestusega, et iga pisemgi detail saaks oma kohale ning töötaks nii nagu on planeeritud.
Pärast arendust viime läbi väga põhjaliku testimise, et veenduda, et kõik lehed, nupud ja funktsionaalsused töötavad nii nagu peab ja leht näeb välja igas seadmed korrektne. Pärast testimist aitame veebilehe üle kolida teie serveritesse ning integreerime lehe Google Analyticsiga täpsete KPI-de mõõtmiseks ja enamasti ka Facebook Pixeliga.