Blogi

Kas strateegiline digiturundus või lihtsalt lahmimine?

Kuupäevmai 31, 2019
AuthorSten Maileht

Millest tuleb juttu?

- Probleemi sõnastus ja eesmärgid
- Tunne klienti ja tema sihtgruppi
- Mugavus ja esteetika

(Digi)turundus pole sprint erinevates suundades, kuhu kinnisilmi punuma panna, vaid mõtestatud strateegiline maraton, millel otsest lõppu pole. See on nagu vanasõna: üheksa korda mõõdad, ühe korra lõikad, eks? Vähemalt nii peaks olema, aga enamasti kipub see väiksemates ja ka suuremates ettevõtetes olema hoopistükkis nagu ühe avatud silmaga lõikamine, lootes, et kui teistel töötas, siis peab ka meil see tegevus kunagi vilja kandma. Aga milles siis eksitakse ning kuidas digiturundust strateegiliselt teha, et turundusmaraton oleks võimalikult efektiivne? Milliseid tööriistu kasutada?

Loe täispikka artiklit meie partneri Veebimajutuse blogist

Oleme alati valmis uuteks väljakutseteks

Digiturundus, bränding või veebileht

Meie teenused

arrow-left